vrijdag 20 november 2009

Van achter de gevels van de huizen hoor ik uitgerekte zuchten en geluiden door de neus. De mensen slapen. Ik denk dat jij ook moet gaan slapen. Je moet liggen, je een paar keer omdraaien. Dan leg ik een deken over je heen. Ik zal het heel zacht doen want dat gaat vanzelf, als je heel veel van iemand houdt.
Ik denk dat je moet slapen tot je niet meer kan. En dan kunnen we een kopje koffie drinken. Dat heb ik nu geleerd, koffie drinken. Zonder suiker, zonder melk. Dat kunnen we dan samen doen. Maar nu moet je eerst je ogen dicht doen.

1 opmerking:

JRA zei

:)

ook heel mooi!

dit vind ik ook echt een heel mooie zin:
Ik zal het heel zacht doen want dat gaat vanzelf, als je heel veel van iemand houdt.

en dit is echt leuk:
Dat heb ik nu geleerd, koffie drinken.

(ja, ik had ze al een keer eerder gelezen, maar dat is lang geleden, en zag ze nu opeens weer! =))